RUBRIK FFS

Hej igen bloggen! va ett tag sen  ;)
Har inte bloggat för min helg har vart hel fullspäckad. typ.. haha lite fester hit o dit och päronen har ju varit borta och de har ju också vart jävligt najsss. Igår kom julia hem! Det var på tiden. Trodde nästan jag skulle få lov att ta ett plan ner dit och ta hem henne..  haha. 

Igår så var jag med jonte titta på bilar as bra film haha! sen åkte jag till movallen där mina fina kompisar plus julia satt på en filt med massa tända ljus mitt ute på fotbollsplanen! ja ibland är dom bara för mysiga faktiskt. Chillade där snacka skit och livet va allmänt bra! ;).  Kom hem så stod sofie i köket och gjorde majskolvar? klockan 2 på natten! aja vad gör de? jag var ju också hungrig..
ska bli bättre på att ta me mig kameran överallt som förut jaoo
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback