Helg igen

Längtar nästan till skolan eftersom vi slutar 12.30 idag mehe.. hur skönt som helst!
Igår va jag typ helt död och ville bara sova så runt 9 gick jag upp för trappan så hör jag mamma ropa "louise du sover med sofie va eftersom du lova att ja skulle få låna ditt rum?"'
Ja de hade jag ju lovat.. Och sofie ville såklart inte sova vid 9 så först blev det film sen skulle hon pröva kläder och ja jag somna nog inte fören halv 12..  :( plus att sofie säng e så.. onice ? haha.
aja nu ska ja klä på mig. Ikväll blir restaurang med brudsen ♥

Kommentarer
Postat av: kkkkmmm

tyyyp sådär jätttejättee snygg

2011-09-17 @ 15:11:08
Postat av: kkmm

tyyyp sådär jättejättee snygg!

2011-09-17 @ 15:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback