Ibland har man sånna dagar man bara vill glömma

Åh vad den här dagen INTE har vart bra! Nu ska louise klaga läs och lid me mig eller läs inte.
Först mattelektion glömde böckerna hemma så jag satt och fatta ingenting i 80  minuter. Sen engelska lektion där vi fick tillbaka vårat prov vi gjorde i början för att se hur man låg till. Jag klara det inte så hej extra hjälpeftermiddagar EFTER skoltid! DÖDA MIG!!! SEN spanska lektion samma där fattar inget, kan inget, sitter bara där o ser allmänt dum ut. Sen så har vi idrott. Sprang 3 km. Typ dog håll och mensvärk usch inte en bra komination. IAF  så skynda jag mig o julia som f.a.n i duschen för att hinna med en buss som vi såg åka förbi oss när vi hade 3 m till hållplatsen! Så vi bestämde oss för att springa till stan för att hinna me 15.40 bussen för vi orkade inte vänta på 16.40 bussen. Bor man på landet så gör man!..  Vi sprang och vi dog. Ringde pappa sluta me att vi åkte med han hem. En glass i handen hade man också på hem vägen. De förtjänade vi! 
Ikväll äre fotbollsträning och jag som faktiskt har tränat klart för idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback