hiss/diss

De va länge sen så varför inte tänkte jag ;)
- Filmer jag har säkert hissat de förut men va skulle man göra utan filmer liksom? Lägga sig och titta på en film de är nog de bästa som finns!
- Duntäcket! sängen blir så mycket skönare att krypa ner i om man kan gosa in sig i ett fet duntäcke!
- Mörkret.. Tro de eller ej men så härligt när man kan komma hem o titta på en film i mörkret!
Film + duntäcke + mörker !  Now we talking!
- Urringad rygg. Det är riktigt snyggt! speciellt på dom som har snygg rygg!
- Läxor! Har jag säkert också dissat förut. Men asså man går ju i skolan för att lära sig där sen tycker jag man faktiskt borde få va ledig efter och jag menar att få 35 glosor på en måndag o ska kunna alla till onsdag inte okej!

- Att det börjar bli kallt. Visst mysigt att gå med halsdukar o lalala men faktiskt .. värme is the shit! 

- Att ha leggings sen så ett långt linne asså jag hade det alltid förut och visst de är inte fult men asså de är så grymt jobbigt att hela tiden bah dra ner linnet dra ner linnet när man har byxor kan man bah gå haha..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback