You always be my bestfriend

Ligger hemma i malins säng, hade helt glömt bort hur skön den är. Malin duschar jaaaoop.
Gårdagen va mys börja med att jag ruttnade lite hemma med familjen men min räddning blev att åka hem till calle. Träffade han och jonte. Saknade malin följde med så det var riktigt mys. Chillade lite, dansade lite och bara va de är också nice. Kom hem och däckade i malins säng runt 4.
Idag ska jag kanske till stockholm med mamma och pappa om jag orkar. Pappa ska köra någon bil minns inte riktigt vad de var för någon menmen. De lär jag väl få reda på så tjingeling hoppas ni också haft en bra helg!

haha en gammal bild på mig och malin. Minns dagen som om den va igår :*

Kommentarer
Postat av: malin

älskar dig, <3

2011-09-04 @ 19:50:50
URL: http://malinjjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback