Florida - Key west - Everglades

Inte haft tid att blogga för i fredags tog vi en trip ner till key west och bodde en natt där. 4 timmars bilresa och åkte över 100 broar, helt ok. Käka god mat och somna som en bebis när vi kom hem sen. fint de. Inte lika fint att våran hyrbil paja så 4 timmar från vårat riktiga hotell stod man där o bah yeeey.. Men efter någon timme fick vi en ny bil. Så då börja vi hemfärden. Stannade på everglades och tittade på alligatorer rätt så coolt faktiskt. Dock va jag inte lika cool när jag sitter och bölar för att jag är rädd för att de skulle finnas ormar där men så bah nej där skulle de inte finnas några ormar, okej skönt! Kommer dit så säger en man där "aa de har kommit hit oinbjudna gäster, ormar som inte ska vara här har kommit hit" Då kändes det jävligt bra ska jag säga er!

Bilder tagna av sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback