Äckliga söndagar

Vakna nyss skönt att inte sovit bort hela dagen men känner mig ändå lika rutten som igår.
Somnade med kläder och rullade ut från sängen vafan är grejen gjorde man inte de när man va typ 5? Så låg på golvet och bah vafaaaan så orka jag inte flytta mig till sängen. så mitt natt spenderades på golvet..

Men igår kom mina två älsklingar, rebecka och petra som två räddare i nöden så jag iaf fick några timmars prat med några riktiga människor utanför dataskärmen. Tur att man har vänner annars om jag skulle ruttna sådär varje dag skulle jag vart död för länge sen!

Nu funderar jag på va som ska hända idag. Ut de ska jag iaf! Haha andas lite frisk luft tror jag att jag behöver innan jag blir tokig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback