Aldrig igen! Samma visa varje gång..

Ja slänger väl upp några bilder från helgen, kommer kanske fler om rebecka lägger upp sina från kameran yeye.. Va hos julia, började med käk med massa dunder brudar man inte träffat på as länge! Sen drog de igång och det va rätt kul faktiskt. Fast imorse så kan jag lova att de inte va det. Städade i timmar! Kan inte förstå hur ett hus kan bli så stökigt på bah en natt! 
Blev att dra till edvards och trycka i sig en välförtjänt pizza när vi va klara med städningen! 
Nu sitter jag i soffan, funderar på vad som är jobbigast.. Min över sprängda mage, bakis illamåendet, eller mensvärken.. humm dom tre, fin kombination ska jag säga er!
Kommentarer
Postat av: josefine

sv: vill du ha mattekurser???? i need money :3

2012-02-06 @ 16:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback