Dag 4 - Dina syskon

Har bara en syster, hon heter sofie som jag tror ni flesta vet? eller kanske är massa randoms som läser min blogg haha anyway.. Sofie är .. ja va ska man säga speciell haha. Hon och jag är inte som andra syskon. Vi bråkar för det mesta jämnt. Hela tiden. Men det är faktiskt hon som bestämmer om vi ska bråka eller inte för det är hon som är dampig haha och jag är nog den mera provocerande kanske inte så bra det heller? 
Men när hon är på bra humör då kan vi ha riktigt kul ihop. Tråkigt att de är så sällan bara.
Både hon och jag längtar till att få flytta hemifrån endast för att vi inte kan bo ihop. Men när hon är borta länge kan jag faktiskt sakna henne sen kommer hon hem med sitt vanliga arga humör då bah näe tar tillbaka det där..
Men ah alla syskon bråkar väl? men älskar varandra ändå. Så hur mycket jag och sofie bråkar, skriker, förstör grejer, slåss haha så älskar jag henne. 

Nu skulle det vara passande med en bild på kära syskonen? Men sorry sorry sofie har ju krossat min data med alla mina bilder! KÄRLEK! ♥

Där har ni min syster och ni hittar hennes blogg HÄR
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback