Dag 5 - Vart du bor

Jag bor i skuttunge en lite by. Väldigt vacker och känd by haha.. Alla vet va de är! och vi blir absolut inte mobbade för namnet..
Sen bor jag på gården västerboda med 40 hästar, 2 katter och 1 hund!  En riktig liten bond unge är jag..
Men dock så går jag inte i närheten av stallet om jag inte behöver. Nej intresserad av hästar är jag verkligen inte. Men jag har bott här sen jag var liten och trivs super! har ju fått bästa uppväxten här när man har kunnat åkt skoter, moppe, fyrhjuling och allt va de är när man inte haft åldern inne.
Fast sen så har man ju blivit äldre och tycker väl att det ligger lite öde för att man ska behöva gå 2 km till bussen och aa svårt att ta sig någonstans.. Men aja de är sånt man får ta!
SKUTTUNGE ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback