Stop thinking Start living

Vakna typ nyss, förstår inte att ja kan sovit så länge gick ändå o la mig runt halv 2 tror jag? aja sov super bra och drömde en jätte bra dröm :) förutom när de kom in en orm i den då blev den inte så bra längre.. eller när jag slog ihjäl katt ungar nej fyfan tar tillbaka att de va en bra dröm haha!
Sitter och äter frukost nu dricker mitt nya goda te mamma köpt hem, funderar på vad som händer ikväll är fest sugen.. tror jag? gaah jag har blivit en sån party pooper! Nej nu kör vi!

Några kassa bilder från igår men mys va de! måste bara nämna att jag va den ändå tjejen som va hård nog att inte tycka skräckfilmen va läskig alls! Sen jag såg insidious är jag immun mot skräckfilmer haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback