Bara för att jag har en mega tråkig söndag..

Kärlek
Är du kär just nu? - Nej.
Har du kysst någon idag? - Nej
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - Nej
Har du ett förhållande? - Nej
När går gränsen vid otrohet? - Det beror på, kanske när killen börjar bli allt för på en annan tjej
Har du varit otrogen och om ja, varför? - Nej, skulle aldrig kunna vara de. Vafan är är väl bara att göra slut om de ska va så?
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? Nej.
Är du romantisk? - Haha nej inte alls..
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Nej de tror jag itne, nej
Är du svårflörtad? - Jag är nog lätt på fall men svår att få.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Ingen kille jag tyckt om tror jag
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Linus aaw
Hur länge höll det? - Haha två år kanske..
Har du lekt med någons känslor? - Har ju inte vart med meningen :(
Hur länge var ditt kortaste? - 1 månad typ
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Vill vara singel, tror de är bäst så
Har du varit tillsammans med två samtidig? -Nej
Är du en bra pojk/flickvän? - Haha tror fan inte de..
Hur många har du varit kär i i år? - En
Vem sov du senast bredvid? - Minns inte
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Tar vi inte här va
När fick du din första riktiga kyss? - Ingen aning
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Aldrig!
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Har ju inte vart tillsammas med mega många men jag har väl mest dumpat

Vad gillar du för stil på pojken/tjejen? - Vet inte, de är olika men en kille me humor vill jag ha


Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja
Har du varit kär i någon? -njeaa jo ja..
Är du kär just nu? - Nej.

Tio frågor om dig själv
Fullständigt namn? -Louise Helene Blom 
Några piercingar? - Nej
Vad har du på dig just nu? - Morgonrock haha

 

vilken årstid är bäst?- Sommaren
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Vakna upp helt utvilad bredvid mobilen och solen lyser in genom fönstret och de är sommar!
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Jag kan väl vara rätt så social.. om jag känner fört.
Vad är du bra på? - Inte mycket
Vem älskar du mest på denna jorden? - Min familj och mina vänner
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? -Själv..

10 frågor om idag
Vad har du gjort? -Ingenting, legat i sängen och tittat på oth. 
Har du varit glad idag? - Näe
Har du varit ledsen idag? - Mer åt det hållet ja.
Har du gjort något bra idag? - Inget alls.
Vad ska du göra nu? - Äta
Har du gjort något dåligt idag? - Nej 
Vad har du ätit idag? - Mackor
Har du duschat idag? - Nej
Är du trött nu? - Seg
Vad händer imorn? - Skolhelvete

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback