It's too late to make it right, I probably wouldn't if I could

Gaah kommer inte blogga så mycket på dom tre senaste veckorna men har prov och inlämningsuppgifter varje vecka så det blir hård plugg fram till lovet! Har iaf pluggat lite matte känner mig fett bra! Skulle plugga naturkundskap men hade glöm boken i skolan oupsii.

Efter skolan idag så dansa jag igen, super kul efter så långt uppehåll!Prövade på disco N3 får se om jag och fanny kan klara av de haha! så street också.. helt okeej ska nog bli kul :) 

Humm barcelona med ida ligger lite risligt till nu.. Kom fram till att hon har sportlov vecka 9 och jag vecka 8! Haha så keffa som inte tagit reda på det tidigare,, men vafan får se hur det blir me det..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback