Once upon a time there was light in my life now there's only love in the dark

Blääää så lång den här dagen har varit! helt sjukt för den har vart skit kort egentligen..
Menmen skolan gick as segt sen missa jag och julia bussen så vi stod på stan och visste inte va vi skulle ta vägen saknade våran alpha som kunde leda oss.. men mitt i den virriga situationen döck hon! har nog aldrig blivit så glad av att se henne haha. Men då löste allt sig och vi gick till expresso house. 

Nu är jag hemma och ska nog ta och titta på en film. Har pluggat så mycket så min hjärna sprängs snart. 
Måste få lite avkoppling = film. 

gammal bild (bildbrist och va är en blogg utan bilder)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback