HEJ GÅR DET BRA?

 
Hände mig idag! Var på stan, tittade runt lite på kläder. Kom till jeans avdelningen och tänkte aa ett par jeans skulle ju va bra att ha, aja orkar ändå inte pröva nu har ju converse.. och då plötsligt - HEEEJ!! BEHÖVER DU HJÄLP? kanske med storleken? Jag tror du har blablabla,. VARSEGOD!!  Aha aa jag går väl o prövar dom här då.. 
Inne i provhytten.. Aha aa nej dom här går inte att knäppa i midjan, hur smal tror hon att jag är? Sedan rycker någon undan draperiet. HEEEEJ!!! HUR SITTER DOM??? men va i helvete så svarar man skit bra och tänker kan hon gååå???!! när man är färdig tänker man Nej nu skiter jag i det här och går. Så går man för att lämna tillbaka jeansen..  VILLE DU INTE HA DOM? MEN DOM HÄR ÄR NÄSTAN LIKADANA FAST LITE BLÅARE!? VÄLDIGT POPULÄRA SKA DU INTE PROVA DOM HÄR DÅ? aha aa suck in i provhytten igen och tänker fan jag vill inte ha några jävla jeans har inte ens pengar!! Denna gång lämnar jag jeansen i provhytten och springer ut ur affären så fort man kan! vill inte pröva mera jeans! 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahah så jävla sant hatar sånt!

2012-07-11 @ 01:48:01
URL: http://Jackielinden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback