När man va som lyckligast är bara svaga minnen nu

Älskar att titta tillbaka i bloggen får en att tänka till och hur lätt allt var och hur lycklig man var då!
hittade den här texten i ett gammalt blogg inlägg och jag ber o bönar att jag inte va seriös.. Kan ju undra hur jag tänkte på den tiden.

"Nu undrar jag en sak, asså kalla mig inte blond elr någon, tekniskt sätt så skulle de kunna funka (a) Om man lägger armen i en stekpanna med olja så har man inte så varmt på plattan liksom, kan man bli brun då? "

När jag sitter och tittar tillbaka i bloggen lyssnar på musik kan jag nästan nästan vilja börja på fotboll igen. Om jag tar mig i kragen i höst kanske jag sätter min fot på planen igen. 
När jag va som lyckligast va nog fan då! Alla cuper med er och alla träningen va det bästa i mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Jag köpte det på Rusta för 200 kr. Jag älskar också USA flaggan!:) Btw så har jag ny blogg, kika gärna in på den. :)

2012-06-11 @ 21:33:33
URL: http://hannawestiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback