Hej igen! saknat mig ?

Hej igen va ett tag sen!  
Hänt allt och ingeting den här veckan jag inte bloggat. Hade nationella i matte som jag ägde sönder på! eller inte.. Fick beskedet om att min sommar är över.. fast näe så farligt är de inte, börjar vänja mig.. sommarskola here I come. Och om ni inte visste så tror jag gud försköker trösta mig med en dunder sol! Mår så jävla gött när de är fint väder så har bara chillat med vänner i solen! 
Kan också säga att jag som gått runt fattig och trott att mitt liv vart över.. Caschen rullar in som dem ska! Känner mig nästan rik när 500 efter 500 rullar in. 

Nu ska jag sova även fast jag inte är ett dugg trött. God natt
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback