Tycker synd om mig själv.

Hej alla glada människor för de är lördag wiihoo! kan inte vara annat än glad! förutom jag och resten av världen som e sjuka! 

Igår blev det middags lagning hemma hos julia, igår tyckte jag det var jätte gott och tyckte vi va skit duktiga! Idag när jag har blivit sjuk så känns maten inte lika god längre. Kyckling.. säger då de, ungdomar som inte kan laga mat ge er fan inte in på de!! Hängde sen hela kvällen på jullans altan med nära o kära.
Idag drog jag in till stan för att stå på öppet hus och medela alla små 96or hur sjukt bra våran skola är! Stå och ljuga rakt framför deras face "maten är as god, inte alls så jätte mkt plugg" egentligen ville jag bah "spring här ifrån och kom aldrig tillbaka" haha.. dramtaiskt. 
Kom hem och har legat i sängen sen fyra, drömt feberdrömmar, svettats, frysit och ständigt illamående. 
Nu sitter jag o käkar barnmat, pasta o köttfärssås as gott. hoppas på att de stannar kvar i magen bara.

nej jag ser inte ut sådär när jag e sjuk. För ful för att vistas faktiskt
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback