Valborg

Sådär då kör vi ett till inlägg om kära valborg.
Överskattat eller inte kan diskuteras, blir ju va man göre till right? Men jag hade det iaf super mys även fast jag inte åkte in till stor staden där allt folk var. Mös hemma hos mig med champange frukost och lusnch. Bästaste tjejerna och kubb spel! Drog sedan vidare hem till malin för att äta middag där. Kvällen var helt ok. Var på fest hos sanne och träffa dem gamla vanliga partypolers haha. Men drog och träffade alla saknade 95or senare på kvällen. Mina söta pojkar :') haha och marcus som fyller år idag grattis grattis! 


Och nej jag knäpper inga sattisga bilder med en systemkamera och jag sitter inte och redigerar varenda bild i en timme. Slänger upp lite skit bilder men de duger för min skit blogg!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback